Великий Четвер. Встановлення Євхаристії
У день, коли за законом Мойсея потрібно було заколоти та їсти пасхального агнця, Господь Ісус Христос відправив Своїх учнів в Єрусалим, щоб вони приготували там пасхальну вечерю. Коли всі учні зібралися разом у домі одного єрусалимлянина, Господь показав особистим прикладом, що Царство Його не у земній величі та славі, де слуги служать господареві, а де є любов, смирення і чистота духа.
Спаситель Сам вмиває ноги учням як приклад великого смирення та любові.
Після вмивання ніг апостолам, Ісус Христос спершу звершує Пасху по закону Мойсея, а потім встановлює нову Пасху – велике Таїнство Святої Євхаристії. Встановлюючи таїнство Святого Причастя, Господь повеліває учням творити так на згадку про Нього. З того часу Євхаристія безперервно звершується на великій кількості престолів по всьому світу.
На цій тайновстановлюючій вечері Юда відокремлює себе від Христової Церкви та йде за воїнами, які зв’яжуть Ісуса та поведуть на неправедний суд до Пілата.
Всі християни повинні приймати участь у святій і життєдайній Євхаристії. Через причастя Тілу і Крові Господа ми з’єднуємося з Ним та уже вступаємо у Царство Небесне іще на землі.
На молитві у Гефсиманському саду Спаситель молиться до кровавого поту відчуваючи вже близьку чашу страждань та ввіряючи Себе в руки Бога Отця. Ця молитва показує на необхідність перебування в молитві, особливо перед стражданнями та покладатися на Господа.
Спаситель Сам вмиває ноги учням як приклад великого смирення та любові.
Після вмивання ніг апостолам, Ісус Христос спершу звершує Пасху по закону Мойсея, а потім встановлює нову Пасху – велике Таїнство Святої Євхаристії. Встановлюючи таїнство Святого Причастя, Господь повеліває учням творити так на згадку про Нього. З того часу Євхаристія безперервно звершується на великій кількості престолів по всьому світу.
На цій тайновстановлюючій вечері Юда відокремлює себе від Христової Церкви та йде за воїнами, які зв’яжуть Ісуса та поведуть на неправедний суд до Пілата.
Всі християни повинні приймати участь у святій і життєдайній Євхаристії. Через причастя Тілу і Крові Господа ми з’єднуємося з Ним та уже вступаємо у Царство Небесне іще на землі.
На молитві у Гефсиманському саду Спаситель молиться до кровавого поту відчуваючи вже близьку чашу страждань та ввіряючи Себе в руки Бога Отця. Ця молитва показує на необхідність перебування в молитві, особливо перед стражданнями та покладатися на Господа.
Коментарі
Дописати коментар